2024-03-04 13:10:02

Neobična bajka

Učenici 2. b razreda su tijekom mjeseca veljače čitali knjigu Poštarska bajka, češkog pisca Karela Čapeka. Tijekom čitanja bajke samostalno su rješavali zadatke u kojima su trebali uočiti glavnog lika i sporedne likove, stvarne i nestvarne događaje, odrediti mjesto i vrijeme radnje bajke, ispraviti Francekovo pravopisno netočno pismo koje je napisao Marici i ilustrirati najljepši događaj iz ovog lektirnog djela. Na satu lektire najprije su izrazili svoje dojmove o bajci te ukratko prepričali radnju. Jednoglasno su zaključili da je Poštarska bajka drugačija bajka od svih drugih bajki s kojima su se do sada susreli, da im je veoma neobična te da su je čitali s posebno velikim zanimanjem.

Nastavak pod opširnije.

 

Tijekom analize djela učenici su se stavili u ulogu glavnog lika- pismonoše i listonoše Kolbabe. Složili su se da posao poštara nije lagan i da je veoma teško dostaviti  pismo na željenu adresu bez točno napisane adrese. Posebno su im se u ovoj neobičnoj bajci svidjeli patuljci koji nisu trebali otvarati pisma da bi znali što piše u njima već su pisma stavljali na čelo i tako su otkrivali cijeli sadržaj.

 

 

 

Nakon opširne analize Poštarske bajke učenici su  trebali i sami napisati pismo – pismo u kojem daju svoje srce, prijateljsko pismo, pismo u kojem pišu nešto novo ili zanimljivo ili pismo kojim žele nekoga razveseliti. Po završetku pisanja pisama učenici su naučili pisma pravilno adresirati, a zatim smo se uputili u poštanski ured gdje smo obavili kupnju markica i slanje pisama. Neki učenici su pisma ostavili na šalteru kod djelatnica pošte, a neki učenici su svoja pisma ubacili u poštanski sandučić.

Učenici su kroz igru i zabavu naučili pravilno adresirati pismo te kako izgleda proces slanja i dostavljanja pisama i pošiljki. Svi zajedno s nestrpljenjem iščekuju odgovore na svoja pisma. (Valentina Labaš)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Osnovna škola Ante Kovačića Zlatar