preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Jelovnik

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2010.

Ukupno: 703446
Ovaj mjesec: 4993
Ovaj tjedan: 838
Danas: 76
Događajnica

Debata o sigurnosti na internetu - 4.b

4.b razred i učiteljica Valentina Labaš poznati su po njegovanju debatne aktivnosti. U tu svrhu rado su u utorak, 22. ožujka u goste pozvali pedagoginju Vlatku Prpić i knjižničara Zvonimira Guća, koji su im zatim održali debatu na tezu: "Na internetu možemo bezbrižno napisati ili objaviti sve što želimo." Tom debatom, nastojalo se potaknuti učenike na kritičko razmišljanje o zaštiti vlastite sigurnosti na internetu te na promišljanje o tome koliko je internet zapravo opasan. Nastavak pod opširnije.


 

 

 

Učenici su opet podijeljeni u grupe: Afirmacija i Negacija. Nakon početnih nesigurnosti među učenicima se razvila pristojna, ali žestoka borba, u kojoj su obje strane imale jače i slabije trenutke. U obje grupe učenici su se veoma koncentrirali te se potrudili dati jake i relevantne argumente. Za svoje godine su pokazali značajnu razinu kritičkog razmišljanja i sposobnosti za kvalitetno i podrobno argumentiranje. U vrlo tijesnoj borbi pobjeda je na kraju pripala grupi Afirmacija. Iako je većinu vremena uglavnom branila svoje stavove, Afirmacija je uspjela dati nešto jače argumente te ih bolje i jasnije izraziti.

Na kraju su svi učenici u suradnji s pedagoginjom zajedno promišljali o sigurnom ponašanju na internetu te opasnostima koje na njemu prijete. Knjižničar je učenicima u zahvalu za sudjelovanje opet podijelio Bajaderea učenici, iako iscrpljeni od napornog razmišljanja, bili su jako dobro raspoloženi te su veselo izrazili želju za ponovnim susretom u ovoj lijepoj aktivnosti.

Od drugih teza koje su učenici 4.b u debatama obrađivali može se primjerice izdvojiti teza: „U školu treba uvesti školske uniforme.“ U njoj je pobijedila grupa Afirmacija, no učenici su se nakon debatiranja složili, da neovisno o socijalnim razlikama, djeca su pojedinci i sami imaju pravo odabrati vlastiti stil oblačenja, ako je prikladan. Grupa Afirmacija pobijedila je i u tezi: „Roditelji uvijek znaju što je najbolje za njihovo dijete.“, koja je bila moguće malo teža za njihovu dob, s obzirom da grupa Negacija nije nalazila dovoljno argumenata za svoje stavove. Ipak, u tezi: „Modni trendovi se moraju slijediti.“ pobijedila je ovaj put grupa Negacija te su učenici zaključili da modni trendovi ne pristaju svakome te se svatko treba odijevati i uređivati, kako se osjeća ugodno.  Po svemu sudeći, učenici 4.b razreda imaju dobru podršku u razvoju kritičkog mišljenja, što je i  dobra pretpostavka za kvalitetno učenje i osobni razvoj. (Zvonimir Guć)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Zvonimir Guć   datum: 28. 3. 2022.

 

 


Erasmus+


eTwinning


Lumen


Društvene mreže
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?









I mi sudjelujemo

Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja


Podrška darovitima


Tražilica

Poveznice
Zlatar na međumrežju


Blagdani i pravopis


Korisni likovi


Projekt ZALOGAJČEK 7





preskoči na navigaciju