preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2010.

Ukupno: 447236
Događajnica

Bajkaonica za učenike nižih razreda

Ovoga su tjedna učenici nižih razreda uronili u bajkoviti svijet mašte. Obilježili su Međunarodni dan dječje knjige čitanjem priča i prigodnim radionicama. Uživalo se u narodnim pričama i bajkama, kao i u onima nešto novijeg kova. Učenici prvih i drugih razreda slušali su japansku narodnu bajku „Momotaro - dječak iz breskve“. Nakon odslušane priče marljivo su izrađivali svoje pinklece od štapića i papirnatih ubrusa u koje su stavili sočne čokoladne okruglice - baš onakve kakve su bile i u priči. Pinklece s okruglicama ponijeli su kućama kako bi jednoga dana, kada to zatreba, mogli hrabro „krenuti u borbu protiv divova“. Učenici 4. razreda slušali su priču novijeg kova „Neispričane priče...kojima nema kraja“, napisanu upravo uz pomoć četvrtaša OŠ Sveti Križ Začretje. Njihov zadatak nakon odslušane  priče bio je nacrtati strip u šest slika redoslijedom kako se priča događala kako bi ju na kraju lakše prepričali. U Područnoj školi Donja Batina učenici su također slušali bajku o Momotaru, no umjesto pinkleca radili su „zamrznute slike“. Učenici su odredili redoslijed priče u šest rečenica. Svaka od tih rečenica zatim se pokušala dramatizirati i prikazati kao nacrtana slika „zamrznuta“ na pet sekundi. Na taj su način dobili strip koji su sami ispričali svojim tijelima. Glavna teta pričalica ovih je dana bila učiteljica Lorena Belina. Klikni na opširnije za više fotografija. (Silvija Adanić)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nina Posarić   datum: 12. 4. 2019.

 


Zlatarske Iskrice

Erasmus+


Jelovnik


micro:bit


Društvene mreže
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?









Za sigurniji internet


I mi sudjelujemo

Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja


Podrška darovitima


Tražilica

Poveznice
Zlatar na međumrežju


Blagdani i pravopis


Korisni likovi


Projekt ZALOGAJČEK 2





preskoči na navigaciju